Hyppää sisältöön
Asiakaspalvelu

Viestimedian asiakaspalvelu

Viestimedian asiakaspalvelusta saat apua ja vastauksia liittyen tilauksiin, laskutukseen ja digituotteidemme käyttöön. Valitse haluamasi asiointikanava ja kerro kuinka voimme auttaa sinua Maaseudun Tulevaisuuteen, Koneviestiin, Aarteeseen tai Suomelaan liittyvissä kysymyksissä.

ICT-alan työtaistelun vuoksi asiakaspalvelussamme esiintyy ruuhkaa.

Puhelinpalvelumme palvelee poikkeuksellisesti arkisin kello 10-14.

Sähköposteihin ja palvelulomakkeilla lähetettyihin kysymyksiin vastataan, huomioithan kuitenkin lakon aiheuttaman ruuhkan vaikutuksen vastausaikaan. Asiasi hoidetaan kyllä.

Uudistimme verkkopalveluamme ja kirjautuminen verkkosivulle tapahtuu entisellä käyttäjätunnuksella (sähköpostiosoitteellasi) ja aiemmin luomallasi salasanalla.  Älä turhaan yritä aktivoida tunnusta.  Jos olet unohtanut salasanan, voit sen vaihtaa Kirjaudu linkkin takaa, valitsemalla kohdan ’Oletko unohtanut salasanasi’.

Jakeluhäiriöt

Lajitteluruuhka Helsingin postikeskuksessa aiheuttaa edelleen viiveitä päiväpostin kulkuun, mutta Posti on ottanut käyttöön lisää poikkeusjärjestelyjä lajittelussa.

Ajankohtaisia tietoja yksittäisistä häiriöistä löydät myös Postin sivuilta.