Suomessa on yli 1,45 miljoonaa pientaloa, joissa asuu reilusti yli puolet suomalaisista. Tämä suuri ja ostovoimainen joukko on monelle yritykselle tärkein kohderyhmä, jonka kattavaan tavoittamiseen tarvitaan useampia medioita. Meiltä saat ne kaikki – yhden katon alta.
Suomela.fi on Suomen suurin pientaloasumiseen erikoistunut sivusto, jossa on monipuolista sisältöä pihasta, puutarhasta, rakentamisesta ja remontoinnista. Sivustolla vierailevat viihtyvät siellä pitkään.
Yli 50 000 aktiivista pientaloasujaa tilaa myös ajankohtaisia asioita sisältävää Suomela-uutiskirjettä. Artikkelit, kilpailut, tuoteuutuudet ja blogipostaukset houkuttelevat avaamaan jokaisen uutiskirjeen, ja avausprosentti onkin 25-30 %.
Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero.
980 x 400 px
Mobiili 300 x 300 px
Myös videoformaatti!
CPM 35 €
980 x 120 px
Mobiili 300 x 150 px
CPM 15 €
160 x 600 px
Mobiili 300 x 300 px
CPM 20 €
468 x 400 px
Mobiili 300 x 300 px
Myös videoformaatti!
CPM 13 €
Keskustelevan bannerimainonnan interaktiivinen toiminto aktivoi sivustossa vierailijoita ja lisää kampanjan tehoa! Mainos, joka osallistuu keskusteluihin potentiaalisten asiakkaiden kanssa, tarjoaa lisätietoa, viihdyttää ja tuottaa samalla liidejä. Kysy lisää yhteyshenkilöltäsi!
Paraati 980 x 400 px, 300 x 431 px (mobiili) CPM 35 €
Jättiboxi 468 x 400 px, 300 x 300 px (mobiili) CPM 15 €
Lisäksi tuotantokustannus Cavai Oy:lle, joka vastaa mainoksen teknisestä tuotannosta.
Tuotantoon sisältyy:
Laaja sisältökokonaisuus järkevään hintaan!
Suomen parhaat -sisältömarkkinointipaketti tarjoaa monipuolisen ja informatiivisen sisältöön keskittyvän mainoskokonaisuuden koko vuodeksi.
Pakettiin kuuluu
Kokonaisuuden hinta 1 500 €/12 kk
Sähköpostisuoramarkkinointi koko rekisteriin yksinoikeudella. 50 000 sähköpostiosoitteen rekisteri. Kirjeen koko sisältö on yrityksen omaa sisältöä.
2 990 €
Sähköpostisuoramarkkinointi koko rekisteriin osana viikoittaista Suomela.fi-uutiskirjettä.
1 000 €
Uutiskirjebannerit | Koko | Hinta |
---|---|---|
Paraati | 600 x 245 px | 2500 € / lähetys |
Panoraama | 600 x 150 px | 1550 € / lähetys |
Jättiboksi | 468 x 400 px | 1550 € / lähetys |
Boksi | 300 x 300 / 300 x 250 px | 1350 € |
Verkkoaineistot tulee toimittaa kuva- tai HTML5-muodossa. Hyväksyttyjä kuvaformaatteja ovat jpg, png ja gif. Kuvissa tulee käyttää RGB-värejä. Aineistot saavat olla myös animoituja ja niissä saa olla tehosteääniä, mikäli ne aktivoituvat vasta kun käyttäjä klikkaa mainosta. Suosittelemme animoitujen tai toiminnallisten aineistojen tekemistä HTML5-muotoon (aineisto-ohje HTML5 aineiston tekemiseen).
Digiaineistojen toimitus osoitteeseen verkkoaineistot@viestimedia.fi.
Erikoisratkaisuista on sovittava erikseen.
Display-mainosmateriaalien kokovaatimuksia | |
---|---|
Paraati 980 x 400 px | Kuvan maksimikoko 100 kt, HTML5 200 kt |
Videon maksimikoko 30 MB, tiedostomuoto MPEG4 / MOV / AVI / WMW / 3GPP / MPEGPS / HLS / WebM | |
Panoraama 980 x 120 px | Maksimikoko 60 kt, HTML5 120 kt |
Jättiboksi 468 x 400 px | Maksimikoko 60 kt, HTML5 120 kt |
Videon maksimikoko 30 MB, tiedostomuoto MPEG4 / MOV / AVI / WMW / 3GPP / MPEGPS / HLS / WebM | |
Pidennetty suurtaulu (Sticky) 160 x 600 px | Maksimikoko 60 kt, HTML5 120 kt |
Mobiili 300 x 300 px | Maksimikoko 40 kt, HTML5 80 kt |
Suomen parhaat
Vaatimukset videoille
pituus max 20 sekuntia
maksimikoko 10-12 Mt / 1080p: 1920×1080
kuvasuhde 16:9
kuvataajuus 25 fps
video bitrate yli 1,5 Mbps
video codec H.264 tai MPEG-4
audio bitrate yli 128 kbps
audio codec AAC tai mp3.
Aineiston toimitus
Lähetä alle 10 Mt:n aineistot viimeistään kolme päivää ennen kampanjan alkua osoitteeseen verkkoaineistot@viestimedia.fi. Yli 10 Mt:n kokoiset aineistot tulee toimittaa tiedostosiirtona Owncloud-aineistopalvelun kautta. Ilmoitusaineiston siirtoa varten tarvitset linkin, jonka voit pyytää sähköpostitse osoitteesta verkkoaineistot@viestimedia.fi tai puhelimitse numerosta 020 413 2471.
Kaikkien aineistojen sekä mahdollisten seurantapikseleiden tulee olla https-yhteensopivia. Muista toimittaa aineiston mukana URL-osoite, johon mainos linkitetään. Linkin osoitteessa tulee välttää ääkkösten ja erikoismerkkien käyttöä. Enkoodaus ei välttämättä toimi asianmukaisesti, kun aineisto ajetaan useamman järjestelmän läpi. Jotta kampanjasta voidaan kerätä tietoa tehdyistä klikkauksista varmista, että clickTAG on tehty oikein. Suosittelemme aineiston toimivuuden testausta etukäteen yleisimmillä selaimilla.
Muista laittaa viestiin myös mainostajan nimi ja yhteystiedot, kampanja-aika sekä mainosmuoto.